tiistai 2. elokuuta 2011

Beauty in purple

Moi taas, tänään olis luvassa violettia. Mulla on 13 erisävyistä violettia ja lilaa lakkaa. Ei hirveesti, mutta oon pärjännyt noilla vallan mainiosti :)

Paljonkos teillä on? Jos pitäis yks lemppari sanoa niin mikä se olis? Mun pitää sanoa että jaetulla ykkössijalla on China Glaze - Let's Groove (googlettamalla löytyy kuva) ja Flormar - sävy u16. Jälkimmäisestä kuva tossa vähän alempana :)

Flormar - sävy u26

Flormar - sävy u26

tää on se ihanuus <3 Flormar - sävy u16

tässä kuvassa sama lakka :)

ja tältä Flormar - sävy u16 näyttää pullossa, kaunis -eikö?

näissä kynsissä vaan pari kerrosta lakkaa, olis saanu olla enemmän !!

Flormar - sävy u28
Huomisessa postauksessa vähän liukuvärjäystä ja konadkuvioita :) Palaillaan !!

4 kommenttia:

  1. Violetit on ihania. Etenkin sopii syksyyn todella hyvin. :) Mä en koskaan aattele, että lakkakokoelman määrä jotenkin määrittelisi, onko se lakkakokoelma hyvä tai huono, tai onko juurialoitteleva kynsifriikki huonompi sen takia, koska tällä on "vain" 50 kynsilakkaa. :) Nuo Flormarit himottais kauheesti. Itellä taitaa olla 9 erilaista violettia lakkaa ja 2 violettia glitteriä. Hyvin pärjää. :D

    VastaaPoista
  2. Kyllä niillä pärjää. Ite oon omaan kokoelmaani oikein tyytyväinen, mutta kynsifriikkihän haluaa aina lisää uusia :) Joo noita Flormar-lakkoja on tokmanneissa, maxeissa jne hirvee määrä eri värejä ja sävyjä, hinta hurjat 1.99 e kpl (nehän myydään nimellä koneHELSINKI) :D ei oo hinnalla pilattu :) Minä oon tähän mennessä hankkinu niitä 10 eri väriä, joista jokaisesta tykkään.

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kyllä noi Flormarin lakat, varsinkin toi u16!

    VastaaPoista
  4. Anon. Niinpä... auringonvalossa varsinki c",)

    VastaaPoista

mitä mieltä ?