torstai 30. elokuuta 2012

Ensimmäiset geelikynnet

Noniin, sain vihdoin aikaiseksi siirtää koneelle pari kamerassa odottanutta kuvaa. Olen tosiaan siirtynyt rakennekynsiin. Tässä ihan aluksi kuva ihanihan ensimmäisistä tekemistäni kynsistä:

Olen ihan tyytyväinen ensimmäisiin, huonompiakin lopputuloksia olen nähnyt :)

Nämä on tehty naturel-tipeillä, jotka on ostettu MiMaxilta. Geelit ja glitterit olen tilannut ulkomailta.

Sitten seuraavat kuvat on otettu toisena tehdyistä kynsistä, alemmissa kuvissa siis oma käsi :)

Rakennekynsi ei saa olla kärkeä kohti levenevä, vaan muodon pitää mukailla kynsipedin leveyttä.



 Tuosta ^ kuvasta näkee ehkä parhaiten muodon. Se mitä en todellakaan halunnut omiin kynsiin, on sellainen lättänä ja lapiomainen lopputulos !! Kynnessä pitää olla oikeanlainen stressipiste, eli geeliä enemmän keskellä. Näin kynsi kestää kauemmin.



 Olen ihan tyytyväinen näihinkin. Ainiin, melkein unohdin mainita että olen oikeakätinen, eli nämä on väsätty vasemmalla kädellä :) Tässä hommassa aivan varmasti kokemus tuo varmuutta ja kokemusta saa vain harjoittelemalla.

Ei tällä kertaa muuta, palaillaan :)



4 kommenttia:

  1. Vautsi! Tosi hienot ekoiksi kynsiksi. Tipin ja oman kynnen rajaa olis tietty voinu ainaki noissa ekoissa viilata vähän enemmän piiloon, mut ymmärrän kun on ekat kynnet. Itelläni ekat kynnet oli jotain niin kamalaa... :D

    VastaaPoista
  2. Kynnelle oli tarkoitus laittaa toista glitteriä vielä, tippien rajat olis ollu piilossa (nuo kun ei ole kirkkaita tippejä, niin väriero tottakai näkyy) mutta olin niin hidas, että aika olis loppunu kesken :D Kiitos kommentistasi Anna :)

    VastaaPoista
  3. Anna sanoikin jo mitä ajattelin, lisää vaan rajan viilausta niin rajaa ei huomaa ollenkaan :)
    Ja muotoon+stressipisteen kohtaan kannattaa kiinnittää huomiota. Mut tosi hyvät on kyllä ekoiksi geeleiksi! Ps. mitkä geelit sulla on käytössä?

    VastaaPoista
  4. Niin viilaamallahan sen saa piiloon, vaan kun oli tosiaan tarkotus kuorruttaa koko kynsi glitterillä ja tehä vielä pari pikku juttua koristeeks, mutta vähän kesken jäivät :D Toisista kynsistä huomaa, että rajaa on viilattu tarpeeks niinkun pitääkin. Kiitti kommentista :)

    VastaaPoista

mitä mieltä ?