torstai 5. huhtikuuta 2012

We're all waiting for Easter..

Tervehdys. Miten teidän kevättalvi on sujunut? Itelläni on ollut tosi paljon kaikenlaista meneillään oikeestaan syksystä asti jo. Isoja elämänmuutoksia on tapahtunu ja tapahtuu edelleen. Osa teistä varmaan mietti mikä mulle tuli syksyllä kun postaukset loppu kuin seinään..Sanotaanko näin että kävin aika rankkoja juttuja läpi ja nyt alan olla jaloillani taas, oikeestaan voin sanoa valehtelematta että nyt oon onnellisempi kun ikinä ennen :)

Onko teillä työ- tai koulukiireitä vai onko kevät ollut leppoisaa aikaa? Minä hain kevään yhteishaussa ammattikorkeakouluun sosiaalialalle, toivon että pääsisin edes valintakokeisiin asti :) Ja jos en pääse kouluun nyt, aion hakee niin pitkään kunnes pääsen...

No anyway, kynsiin, kysyin itseasiassa mieheltäni (lähetin ihan oikeesti sille töihin viestin) että mitä teen kynsilleni..Sieltä tuli vastaus alle puolessa minuutissa: pääsiäisen kunniaks keltaista/oranssia. Minä tein työtä käskettyä ja molemmat värit löytyy kynsiltä.

Onko nämä jotenki "liikaa" vai sallitut pääsiäisen saapuessa? Siis ihan sillä kysyn, kun nämä ei ole yhtään minun tyyliset, mutta jotenki piristävät kuitenkin...? c",)


Alla tipunkeltainen lakka, kukat on kynsitarroja. Kukissa oli vaaleet keskustat, jotka maalasin akryylivärillä mustaksi. tulee Marimekko mieleen :D

5 kommenttia:

  1. Nätit kynnet :) Tosi pirteät ja pääsiäismäiset.

    Ja minulla olisi sinulle palkinto blogissani.. :)

    VastaaPoista
  2. Ah ! rakastuin sun blogiin... ihania lakkauksia :)

    TV:http://angelstar-saarahani.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Lovely design! Look at my Ester nails if you like :)
    http://andicolouryourlife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. No eivät todellakaan ole yhtään liikaa!! :)
    Kiva jos alat postailla taas, tykkään sun kynsistä paljon!!
    Lisäpostausten toivossa valitsin sun blogin viiden parhaan alle 200-seuraajaisen blogin joukkoon mun blogissa, ja jaoin sulle Liebster Blog -palkinnon. Voit käydä katsomassa palkintoa ja lataamassa tägin täältä: http://talon-ted.blogspot.com.es/2012/04/liebster-award.html

    VastaaPoista
  5. ihanan pirteät! (: mukava blogi sulla, liityin lukijaksi. (:

    http://my-little-addictions.blogspot.com/

    VastaaPoista

mitä mieltä ?